
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy/numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu lub jego kopią.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
LUNA Natalia Matysiak
Reymonta 13
62-200 Gniezno
4. Odpowiedź na reklamację otrzymasz w najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym produktem.
Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru (paczka pocztowa ekonomiczna) zostaną zwrócone po uznaniu reklamacji.
Pobierz formularz reklamacyjny
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
LUNA Natalia Matysiak
Reymonta 13
62-200 Gniezno
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Środki zostaną zwrócone najpóźniej w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu do nas.
Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.