Zwroty

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy/numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu lub jego kopią.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
LUNA Natalia Matysiak
Reymonta 13
62-200 Gniezno

4. Odpowiedź na reklamację otrzymasz w najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym produktem.

Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru (paczka pocztowa ekonomiczna) zostaną zwrócone po uznaniu reklamacji.

Pobierz formularz reklamacyjny

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

LUNA Natalia Matysiak
Reymonta 13
62-200 Gniezno

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Środki zostaną zwrócone najpóźniej w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu do nas.

Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

Pobierz formularz zwrotu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl