Czas i koszt dostawy

Dokładamy wszelkiej staranności, byś cieszył się naszymi produktami jak najszybciej. Dlatego oferujemy zróżnicowane formy przesyłki Twojego zamówienia. Kupując u nas masz pewność,  że towar zostanie odpowiednio zabezpieczony oraz nadany w możliwie najszybszym czasie. Zamówienia wysyłamy na terenie całej Polski.
 
Forma dostawy Przelew/Płatność online Płatność
za pobraniem
DPD Pickup (punkt, automat paczkowy) 9,99 zł -
DPD Kurier 11,90 zł 19,90 zł
Poczta Polska Pocztex Punkt / Pocztex Automat 24h 9,99 zł -
Poczta Polska Pocztex Kurier 24h 11,90 zł 19,90 zł
InPost Przesyłka kurierska 24h 11,90 zł 19,90 zł
PACZKOMAT® INPOST 24/7 9,99 zł -
PACZKOMAT® INPOST 24/7 (Paczka w Weekend) 15 zł -
Przesyłka elektroniczna e-mail / Bony podarunkowe 0 zł -
Odbiór osobisty 0 zł 0 zł

Czas dostawy

Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 1-2 dni roboczych. Czas dostawy może się różnić w zależności od wyboru danego przewoźnika.

Darmowa dostawa

Lubisz oszczędzać?

Złóż zamówienie za minimum 200 zł, a przyślemy je Tobie bezpłatnie do jednego z tysięcy punktów odbioru DPD Pickup

DPD Pickup punkt odbioru/automat paczkowy

• szeroka dostępność punktów DPD Pickup oraz automatów paczkowych DPD Pickup Station
• przewidywany czas dostawy 1-2 dni robocze
• powiadomienie e-mail/SMS
• możliwość interaktywnego zarządzaniaz procesem dosta
wy na mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacji DPD Mobile, m.in. zmiana terminu doręczenia
• czas na odbiór przesyłki w punkcie DPD Pickup/automacie paczkowym DPD Pickup Station: 3 dni robocze
• historia przesyłki dostępna na stronie: dpd.com.pl po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu „Gdzie jest moja paczka?” lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta DPD pod numerem telefonu 22 577 55 55, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 18:00 oraz w soboty w godz. 8:00 – 14:00

 

DPD Kurier

• przewidywany czas dostawy 1-2 dni robocze
• przesyłki pobraniowe można opłacić gotówką, kartą płatniczą oraz Blikiem
• powiadomienie e-mail/SMS
• możliwość interaktywnego zarządzania procesem dostawy na mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacji DPD Mobile, m.in. zmiana terminu lub miejsca 
doręczenia, przekierowanie do punktu odbioru DPD Pickup lub automatu paczkowego DPD Pickup Station, do bezpiecznego miejsca lub do sąsiada
• historia przesyłki dostępna na stronie: dpd.com.pl po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu „Gdzie jest moja paczka?” lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta DPD pod numerem telefonu 22 577 55 55, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 18:00 oraz w soboty w godz. 8:00 – 14:00

 

Poczta Polska

Sprawdź sieć punktów odbioru i automatów w kraju i blisko 17 000 lokalizacji, w których szybko i wygodnie odbierzesz swoje przesyłki.

Wybierz dostawę do punktu – Pocztex PUNKT lub do automatu – Pocztex AUTOMAT najlepiej dostosowanego do Twoich potrzeb. Z myślą o maksymalnej wygodnie klientów naszą sieć tworzą obok placówek pocztowych, także znane i lubiane sieci partnerskie: sklepy Żabka, ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Groszek, Arhelan oraz automaty paczkowe w wybranych placówkach pocztowych, w marketach Biedronka, Carrefour i Lewiatan.


 

Paczka w Weekend – na czym polega?

Zastanawiasz się, czy InPost dostarcza paczki w soboty? Tak! Dzięki usłudze Paczka w Weekend możesz odebrać zamówienie również w sobotę. Paczka w Weekend to wygodna usługa dla wszystkich, którzy w zakupach online nie przepadają za weekendową przerwą w dostawach i nie lubią czekać na swoje zamówienie aż do następnego tygodnia.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium